Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 3 februari 2018

Love is in the Air........

Goedemorgen allemaal welkom op deze Zaterdagochtend .

Vandaag laat ik jullie mijn creatie zien die op `t Scraphuis is te zien .
Ik heb een van de nieuwe mallen gebruikt van je raadt het al ....
Dutch DoobaDoo samen  met het papier uit het paperpad blokje van Studiolight uit 2015 al een tijdje gelee maar nog steeds even leuk voor Valentijnskaarten .
Ook heb ik een digi gebruikt van Whiff of Joy twee lieverds op de schommel hihi.
En een mal van Joycrafts nummer 6002/0382 daarvan heb ik het vliegend hartje gebruikt .
De hartjes stempels zijn van de Action.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden .
Komen jullie ook nog even gezellig voorbij bij `t Scraphuisblog en vergeet te kijken op de uitverkooppagina op facebook te kijken gewoon de link aanklikken .
 https://www.facebook.com/groups/199258540647919





Nu rest het mij nog om je een gezellige en misschien wel creatieve Zaterdag te wensen .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)